De waarde van diensten zit in beleving en interactie

De markt is aan het verschuiven. We gaan steeds meer van producten naar diensten, we willen bijvoorbeeld geen auto, maar mobiliteit. Voor veel organisaties is dat een uitdaging. Ze werken volgens de principes van de maakindustrie, een standaardproces van grondstof tot aftersales.

De waarde van diensten zit hem echter in beleving en interactie. Dingen die niet bij een product maar bij een organisatie horen. Daarom moeten organisaties hun interactie met klanten intensiveren en goed inspelen op de steeds veranderende klantvraag. Alleen zo kom je tot waardevolle diensten waarmee je klanten aan je bindt, onderscheidend blijft en een positieve impact op je resultaten genereert.

Onze visie

Voor veel organisaties ligt de crux in het ontwikkelen of laten ontwikkelen van diensten rondom het product. De uitdaging is tweeledig. Aan de ene kant moeten organisaties de behoeften van klanten begrijpen en daarop inspelen. Aan de andere kant moeten ze die informatie met potentiële partners delen en ze interesseren om diensten te ontwikkelen.

Aanbieders en afnemers worden op platformen snel en laagdrempelig samengebracht. Organisaties grijpen deze platformen óók aan om hun kennis en data zo in te zetten dat ze interessant worden voor nieuwe partners. Waarna ze samen innovatieve diensten kunnen ontwikkelen die aansluiten bij de klantbehoeften. Het platform denken biedt zo legio kansen en geeft je als organisatie de kans om je innovatieve kracht te stimuleren.

IT-Trends

Uniek aan onze aanpak

  • We leggen het fundament voor succesvolle business veranderingen
  • We innoveren, moderniseren en simplificeren uw IT-omgeving
  • We focussen in projecten op de pijlers klantbeleving, processen, bedrijfsmodellen
  • “Business first, technology second” staat centraal in ons denken
  • We zijn concreet en snel. Positief en betrokken leveren wij continu toegevoegde waarde
Meer weten?
Proposition Image

Wij beantwoorden de ‘hoe’-vraag

Iedereen heeft het over de laatste trends en ontwikkelingen, maar hoe spring je daar het beste op in? Zodat je er het maximale uithaalt? Het antwoord op die vraag kunnen wij onze klanten keer op keer geven. En dát is de rol van Experis Ciber in deze markt.

Business Line Director

Kennismaken?

nl.info@ciber.nl

Binnen 12 uur reactie

Onze locaties

Bekijk onze locaties

1.5.1