Wat de klant wil weten telt

Wil je dat mensen jouw organisatie en merk op een positieve manier ervaren? Dat is in deze tijd niet altijd makkelijk.

Door de snelle introductie en klantadoptie van digitale technologie, zoals sociale media en Big Data, komt de dienstverlening van bedrijven onder druk te staan. Waar organisaties de kwaliteit en snelheid van hun dienstverlening vroeger zelf bepaalden, wordt dit nu door klanten, partners en medewerkers gedaan. Iedereen kan online een review achterlaten, tenslotte. En zo invloed uitoefenen op jouw manier van dienstverlening.

Met een optimale Customer Engagement and Experience zorg je voor een goede beleving van je dienstverlening. En dat zorgt ervoor dat je klanten sterker aan je bindt!

Onze visie

Klanten willen een online ervaring die onafhankelijk is van tijd, plaats en device. Ze willen een ervaring die bovendien eenduidig is en als positief wordt ervaren. En ze willen een persoonlijke, relevante interactie met jouw organisatie.

Klanten bepalen steeds meer zelf hoe de interactie met een organisatie verloopt en welke kanalen worden gebruikt. Zeker voor jongere generaties is het mobiele kanaal het absolute voorkeurskanaal. Klanten kiezen voor een ander als niet aan deze behoeften wordt voldaan. Als organisatie kun je klanten dus aan je binden als je op deze behoeften inspringt en de verwachtingen overtreft.

IT-Trends

Uniek aan onze aanpak

  • We leggen het fundament voor succesvolle business veranderingen
  • We innoveren, moderniseren en simplificeren uw IT-omgeving
  • We focussen in projecten op de pijlers klantbeleving, processen, bedrijfsmodellen
  • “Business first, technology second” staat centraal in ons denken
  • We zijn concreet en snel. Positief en betrokken leveren wij continu toegevoegde waarde
Meer weten?
Proposition Image

Wij beantwoorden de ‘hoe’-vraag

Iedereen heeft het over de laatste trends en ontwikkelingen, maar hoe spring je daar het beste op in? Zodat je er het maximale uithaalt? Het antwoord op die vraag kunnen wij onze klanten keer op keer geven. En dát is de rol van Experis Ciber in deze markt.

Business Line Director

Kennismaken?

nl.info@ciber.nl

Binnen 12 uur reactie

Onze locaties

Bekijk onze locaties

1.5.1