Strukton Worksphere live met SAP Service Cloud

27-5-2019

Strukton Worksphere live met SAP Service Cloud

De servicedesk van Strukton Worksphere maakt vanaf vandaag gebruik van SAP Service Cloud. Er zijn in Nederland nu duizenden gebouwen van honderden bedrijven met tientallen lokale servicedesks voor alle soorten gebouwgebonden meldingen aangesloten op onze centrale Strukton servicedesk.

Strukton Worksphere bedient haar klanten vanaf nu 24/7 volledig omni-channel voor al hun vragen en storingen. Door het inzetten van dit platform kan de dienstverlening geoptimaliseerd worden. Doordat alle klantinformatie direct beschikbaar is, is de servicedesk in staat sneller en adequater te reageren en zo meldingen first time right af te handelen. Dit heeft grote voordelen voor de klant en de operatie in het veld. Strukton Worksphere en Experis Ciber hebben dit resultaat gezamenlijk bereikt door volharding en creativiteit. Felicitaties aan het gehele team!

Strukton
Strukton Worksphere bedient haar klanten vanaf nu 24/7 volledig omni-channel voor al hun vragen en storingen!

  • Arline Nijeboer

Kennismaken?

nl.info@ciber.nl

Binnen één werkdag reactie

Onze locaties

Bekijk onze locaties

Contact
2.0.2