ERIKS live met Service Management

21-10-2019

ERIKS live met Service Management

Reeds 75 jaar levert ERIKS een breed scala hoogwaardige werktuigbouwkundige componenten aan alle takken van de industrie. Inmiddels is ERIKS wereldwijd actief in 18 landen, werken er meer dan 7.500 medewerkers, en telt het productenpakket ruim 900.000 artikelen.

In 2016 heeft het bedrijf zijn strategie herzien. Naast de huidige activiteiten zal ERIKS ook toonaangevende partner worden voor het beheer van installaties en machines. Om de servicemanagement activiteiten te ondersteunen is dit jaar gestart met het verbeteren van de processen en de inrichting van het SAP ERP-systeem.

Op 21 oktober 2019 is ERIKS live gegaan met SAP Customer Service (CS). Hiermee is een solide basis is gelegd voor de verkoop en uitvoering van services. Uitbreidingen met nieuwe serviceprocessen, business modellen en optimalisatie met andere (mobiele) applicaties worden hiermee ondersteund.

ERIKS en Experis Ciber hebben dit resultaat gezamenlijk bereikt en zijn inmiddels gestart met het volgende service management project. Felicitaties aan het gehele team!

taart
Sinds 1940 levert ERIKS een breed scala aan hoogwaardige werktuigbouwkundige componenten aan alle takken van de industrie.

Kennismaken?

nl.info@ciber.nl

Binnen één werkdag reactie

Onze locaties

Bekijk onze locaties

Contact
2.0.2