24-5-2018

Servitization: een reis van product- naar servicedenken

Bedrijven maken steeds vaker en sneller de omslag van producten naar serviceconcepten om waarde toe te voegen en op de lange termijn succesvol te blijven.

In de CiberXperience over Servitization nemen onze klanten je mee in hun reis: Philips Lighting en Schippers laten zien welke weg er is afgelegd en wat de succesfactoren zijn. In deze sessie delen zij hun ervaringen en krijg je volop de gelegenheid om vragen te stellen. Vervolgens biedt een ronde tafel gesprek de mogelijkheid om eigen ervaringen uit te wisselen.

 

Inschrijven niet meer mogelijk 

 

Programma

12.00 uur: Inloop en lunch

12.30 uur: Introductie Experis Ciber

13.10 uur: Schippers

13.40 uur: Pauze

13.50 uur: Philips Lighting

14.20 uur: Ronde tafel gesprek o.l.v. Hans Molenaar

15.00 uur: Afsluiting

 

Locatie

Voorstraat 42 te Beesd

 

Datum

24 mei 2018

undefined
Bedrijven maken steeds vaker en sneller de omslag van producten naar serviceconcepten om waarde toe te voegen en op de lange termijn succesvol te blijven

Sprekers

Linda BeukersDirecteur bij Experis Ciber 

Linda Beukers is bij Experis Ciber verantwoordelijk voor de Business Line SAP. Zij zal zowel de opening als de afsluiting van deze CiberXperience verzorgen.

 

Maikel TaksHead of Service bij MS Schippers 

Maikel Taks is verantwoordelijk voor de afdelingen Klantenservice, Service on the Road, Reparatie Service en Sales Support. In zijn presentatie ''Van handel naar service'' toont hij hoe MS Schippers de klant centraal stelt van A (eerste contact met MS Schippers) tot Z (interne afwikkeling).

 

Bart Hendrik HuismanHead of Customer Satisfaction bij Philips Lighting 

Philips Lighting is wereldleider in de ontwikkeling, productie en toepassing van innovatieve (LED) verlichtingssystemen voor consumenten en professionals. Het bedrijf past zich continu aan om die leidende positie te behouden. Tijdens het CiberXperience-evenement zal Bart-Hendrik Huisman ingaan op de transformatie van het bedrijf en de rol van de klant in de transformatie.

 

Hans MolenaarKerndocent en directeur bij Beeckestijn Business SchoolVoorzitter van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM)

Hans Molenaar is actief op het terrein van business development, marketing, sales & accountmanagement en de inzet van ICT in commerciële processen. Hij is een veel gevraagd spreker en zal tijdens deze CiberXperience het ronde tafel gesprek leiden.

Business Thema's

2.0.0