Beter inzicht leidt tot meer verkopen

In dit digitale tijdperk ligt markt- en klantinformatie voor het grijpen en dat heeft een positieve impact op je omzet, marges en de voorspelbaarheid hiervan. Maar in de praktijk zien we veel bedrijven worstelen met klant- en verkoopprocessen waardoor de informatie niet goed benut wordt. Met het Verkoopkompas krijg je inzicht in je klantpotentieel. Het helpt je om op het juiste moment, met het juiste aanbod bij je doelgroepen onder de aandacht te zijn. Zo realiseer je betere verkoopresultaten.

Meer weten over het Verkoopkompas? Lees hier verder. 

Verkoopkompas Experis Ciber
Met het Verkoopkompas focus je op betere verkoopresultaten

Het verkooppotentieel optimaal benutten

Het Verkoopkompas helpt je salesteam om hun verkooppotentieel optimaal te benutten. Samen analyseren we de klant- en verkoopgegevens om te ontdekken wanneer welke klant behoefte en budget heeft. In combinatie met je salesdoelstellingen adviseren we je over de klanten waarop je salesteam zich kan richten. Dat advies vertalen we naar een perfect aansluitende CRM-oplossing. Hiervoor hebben we twee smaken: SAP Hybris Sales Cloud of Microsoft Dynamics 365. Met deze oplossing heeft elke verkoper, op basis van actuele data een helder en centraal overzicht. Van de klanten bestaat een 360 graden klantbeeld. Door data-analyse zijn de mogelijkheden voor cross-selling direct zichtbaar, marktinformatie is geïntegreerd in het klantbeeld en rapportages. De oplossing is smart en mobiel, waardoor de administratie minder tijd vergt.

Geef uw verkoopmedewerkers de informatie om succesvol te zijn, ongeacht device

SAP Hybris Sales Cloud, onderdeel van C/4HANA, is een platform voor ondersteuning van verkoopprocessen, zowel voor de binnen- als de buitendienst. Met een internetverbinding en een laptop, tablet of smartphone hebben medewerkers alle informatie tot hun beschikking. SAP Hybris Sales Cloud - voorheen Cloud for Customer (C4C) biedt de mogelijkheid om via een groot aantal kanalen met klanten te communiceren en de integratie met andere systemen is nagenoeg onbegrensd. Dankzij de in-memory database en uitstekende rapportagetools kunnen realtime de prestaties van de verkoop binnen- en buitendienst van begin tot eind worden beheerd en gevolgd.

Perfecte harmonie tussen mensen, processen en technologieën

Microsoft Dynamics 365 stelt bedrijven in staat om een 360 graden klantbeeld te krijgen. Het platform zorgt voor een perfecte harmonie tussen mensen, processen, technologieën en brengt structuur bij organisaties. Het Dynamics product portofolio voegt maximale waarde toe binnen organisaties, door het klantcontact te verbeteren, de customer intimacy te vergroten en de waarde keten te maximaliseren. Digitale transformatie speelt een belangrijke rol binnen organisaties en er vindt een transitie plaats van traditioneel naar een data gedreven organisatie. Microsoft Dynamics 365 CRM ondersteunt daarin en is het platform voor je klantgerelateerde business processen. Van sales automation tot marketing en after sales. Alle processen rond de klant worden door het platform ondersteund.

Business Thema's

IT-Trends

Partners bij deze oplossing

Microsoft
SAP

Kennismaken?

nl.info@ciber.nl

Binnen 12 uur reactie

Onze locaties

Bekijk onze locaties

2.0.0