Service: van onderhoud tot volledig ontzorgen

In onze digitale wereld is service zichtbaarder dan ooit. De macht verschuift naar de klant die een slechte ervaring met iedereen online kan delen. Om klanten tevreden te houden moet service dus snel, foutloos en persoonlijk zijn. En in alle kanalen hetzelfde. Slimme bedrijven focussen daarom sterk op dienstverlening, want als je scoort op service dan scoor je in de markt.

Met het service fundament van Experis Ciber houd je grip op klantafspraken en teamprestaties. Dat zie je terug in een hogere klantloyaliteit, een beter imago, een sterkere concurrentiepositie en uiteindelijk een beter rendement. Meer weten over het service fundament? Lees hier verder. 

Proposition Image
Met het service fundament houd je serviceteam grip op klantafspraken en teamprestaties

Oplossing

Klanttevredenheid staat of valt bij de kwaliteit van het serviceteam. Deze medewerkers moeten geholpen worden het beste uit hun werk te halen. Met het service fundament doen we precies dát.

Met één applicatie hebben service medewerkers direct inzicht in alle belangrijke informatie rondom de klant. Klanthistorie, afspraken, behandeltijden en status zijn zo in één systeem binnen handbereik. Door de workflows, instructies en het overzichtelijke dashboard weten medewerkers bovendien meteen hoe ze de klant via alle communicatiekanalen optimaal kunnen bedienen. Snel, efficiënt en first time right.

Niet alleen de klant wordt hier blij van. Ook voor je medewerkers is het prettig om niet eindeloos te hoeven zoeken naar de juiste informatie. Met het service fundament kunnen ze klanten proactief informeren en gemaakte afspraken snel, foutloos en persoonlijk nakomen. Zo halen je mensen het beste uit zichzelf, verbeteren de teamprestaties én ben je verzekerd van blije, tevreden klanten! 

Business Thema's

IT-Trends

Partners bij deze oplossing

Microsoft
SAP
1.5.1