Service: van onderhoud tot volledig ontzorgen

In onze digitale wereld is service zichtbaarder dan ooit. De macht verschuift naar de klant die een slechte ervaring met iedereen online kan delen. Om klanten tevreden te houden moet service dus snel, foutloos en persoonlijk zijn. En in alle kanalen hetzelfde. Slimme bedrijven focussen daarom sterk op dienstverlening, want als je scoort op service dan scoor je in de markt.

Met het service fundament van Experis Ciber houd je grip op klantafspraken en teamprestaties. Dat zie je terug in een hogere klantloyaliteit, een beter imago, een sterkere concurrentiepositie en uiteindelijk een beter rendement. Meer weten over het service fundament? Lees hier verder. 

service fundament
Met het service fundament houdt je serviceteam grip op klantafspraken en teamprestaties

Klanttevredenheid staat of valt bij de kwaliteit van de serviceteams

De medewerkers, zowel binnen als buiten moeten ondersteund worden het beste uit hun werk te halen. Met het service fundament doen we precies dát. Met één applicatie hebben servicemedewerkers direct inzicht in alle belangrijke informatie rondom de klant. Klanthistorie, afspraken, behandeltijden en status zijn zo in één systeem binnen handbereik. Door de workflows, instructies en het overzichtelijke dashboard weten medewerkers bovendien meteen hoe ze de klant via alle communicatiekanalen optimaal kunnen bedienen. Snel, efficiënt en first time right.

Niet alleen de klant wordt hier blij van. Ook voor je medewerkers is het prettig om niet eindeloos te hoeven zoeken naar de juiste informatie. Met het service fundament kunnen ze klanten proactief informeren en gemaakte afspraken snel, foutloos en persoonlijk nakomen. Zo halen je mensen het beste uit zichzelf, verbeteren de teamprestaties én ben je verzekerd van blije, enthousiaste klanten!

C/4HANA SAP Hybris Service Cloud

Laat je klanten een probleemloze end-to-end service ervaren. SAP Hybris Service Cloud, onderdeel van C/4HANA, is een platform voor ondersteuning van serviceprocessen, zowel voor de klant, als voor de front- en backoffice. Het platform integreert naadloos met SAP ERP om het volledige serviceproces te ondersteunen. Van klantvraag tot de monteur die met de juiste materialen bij de klant is tot de financiële afhandeling. SAP Hybris Service Cloud - voorheen Cloud for Customer (C4C) biedt de mogelijkheid om via een groot aantal kanalen met klanten te communiceren en de integratie met andere systemen is nagenoeg onbegrensd. Dankzij de in-memory database en uitstekende rapportagetools kunnen realtime de prestaties van de klantenservice en buitendienst van begin tot eind worden beheerd en gevolgd, zodat je klanten een excellente service ervaren.

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Bouw aan levenslange klantrelaties. De klant van tegenwoordig heeft een hoge verwachting van de klantenservice. Het juiste en snel antwoord op zijn of haar vraag, contact opnemen via verschillende kanalen en weten hoe laat de monteur er is. Microsoft Dynamics 365 for Customer Service zorgt ervoor dat de servicedesk medewerkers een 360 graden klantbeeld heeft. Servicedesk medewerkers weten wie de vraag stelt doordat alle informatie direct beschikbaar is op het scherm. Hierdoor wordt de klant meteen geholpen met het krijgen van het juiste antwoord of een monteur langs te sturen die het probleem komt oplossen. Dynamics 365 for Customer Service integreert naadloos met andere systemen waardoor ook informatie vanuit andere systemen meteen beschikbaar zijn. De ingebouwde intelligentie van het Microsoft Dynamics 365 platform levert snelle en persoonlijkere service en voegt waarde toe aan elke interactie.

Business Thema's

IT-Trends

Partners bij deze oplossing

Microsoft
SAP

Kennismaken?

nl.info@ciber.nl

Binnen 12 uur reactie

Onze locaties

Bekijk onze locaties

2.0.0