PARC

PARC, Performance en Availability at Reduced Cost, de naam die Experis Ciber gebruikt voor de no-nonsense IT-dienstverlening voor het onderhouden, beheren en beschikbaar houden van IT-systemen en services/platforms.

PARC levert IT-beheerdiensten op het gebied van:

  • specialistisch database beheer; o.a. Oracle, SQLserver, MySQL en PostgreSQL.
  • engineered systems beheer en support.
  • Oracle E-Business Suite; technisch (TAB EBS) en functioneel applicatiebeheer.
  • applicatiebeheer; Experis Ciber neemt de verantwoordelijkheid voor het beheer van de beschikbaarheid over van de klant en verzorgt ook stand-by dienstverlening en inzet tijdens vakantie of ziekte.

Voor al onze diensten is het mogelijk om 7x24 uur support te leveren.

Direct contact en een eenvoudig ticketsystem met PARC

Je belt rechtstreeks met de IT-beheerder van jouw omgeving die je verzoek direct in behandeling neemt. De PARC-beheerders steken gelijk de handen uit de mouwen. Bij PARC staat de klant op de eerste plaats. Het aanmaken van tickets voor incidenten en changes is eenvoudig. Dit kan door het sturen van een email naar parc-services@ciber.nl of door het aanmaken van een ticket via de web gui van ons servicedesksysteem zelf. Er is een koppeling tussen het ITSM-systeem (Topdesk, Servicenow etc.) van de klant met het systeem van Ciber (OTRS) mogelijk via SOAP-interface. Er is een pool van medewerkers die voor de diensten die PARC levert buiten kantoortijd stand-by diensten draaien in geval van calamiteiten/prioriteit 1 incidenten.

Parc is gebaseerd op 3 pijlers

Communicatie: wij zijn transparant in onze communicatie; open, duidelijk en eerlijk. Wij zeggen wat we doen, doen wat we zeggen en zeggen wat we gedaan hebben.

Beschikbaarheid: een key onderdeel van onze dienstverlening en voor onze klant het belangrijkste, we zorgen ervoor dat de omgeving die we beheren beschikbaar is voor de bedrijfsprocessen die er gebruik van maken.

Ondersteuning: wij zijn altijd aanspreekbaar, telefonisch te bereiken en je krijgt direct iemand aan de telefoon die helpt. Wanneer je een verzoek of incident aanmeldt krijg je direct een melding dat het bericht ontvangen is en in behandeling wordt genomen.

Business Thema's

Gerelateerde Oplossingen

Managed Services

Partners bij deze dienst

Oracle

Kennismaken?

nl.info@ciber.nl

Binnen 12 uur reactie

Onze locaties

Bekijk onze locaties

2.0.0